untukmu permataku

Nama saya : Dr Amin Ismail (A.I.):

Pegawai Perubatan UD44, Jabatan Perbidanan dan sakit puan Hospital Raja Perempuan Zainab II Kota Bharu Kelantan

Pegawai Perubatan UD41, Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan :)

MBBS (Melaka Manipal Medical College, Manipal University)

saya seorang doktor yang sentiasa mahu ceria

Followers

Sunday, November 13, 2011

satu semangat ukhuwwah

lama juga saya membiarkan laman aku budak medik ini bersarang. Selepas berada di melaka campus ini, mungkin saya agak mula mula kekok dengan persekitaran yang baru. lagipun posting pertama adalah posting yang agak sibuk dan agak stress, surgery. Apapun posting surgery sudah tamat, selepas ini posting psyciatric. :)

Azam lagi dijiwa. Jangan biarkan semangat hilang bersama dengan kesibukan kesibukan yang ada. Sudah lama juga tidak menghantar artikel untuk fikrahislam.com. Hujung minggu boleh dikatakan sebagai waktu untuk melarikan diri dari alam kampus yang begitu menggamit komitmen setiap dari kami.

Selain dari belajar memandu kereta ada program program pengisian bersama teman teman yang cukup istimewa. Minggu depan insya Allah hari kelapan jam belajar kereta akan tamat. Mungkin dalam minggu tersebut akan ada test bersama JPJ. harap harap saya lulus dengan terbaik.

begitu juga abang azuhan yangbakal melangsungkan perkahwinannya pada minggu depan dirumah pihak perempuan dan pada awal muharram di kampung kami. Sudah semakin besar keluarga kami nampaknya. Alhamdulillah rezeki Allah untuk ma dan ayah tercinta.

Terima kasih Allah diatas kurniaanMu kepada kami. :)


No comments: