untukmu permataku

Nama saya : Dr Amin Ismail (A.I.):

Pegawai Perubatan UD44, Jabatan Perbidanan dan sakit puan Hospital Raja Perempuan Zainab II Kota Bharu Kelantan

Pegawai Perubatan UD41, Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan :)

MBBS (Melaka Manipal Medical College, Manipal University)

saya seorang doktor yang sentiasa mahu ceria

Followers

Friday, October 16, 2009

tercapai sudah hajat

malam ni tercapai sudah hajat aku. nak mengimami solat hajat kat rumah aku ni kat manipal. dengan berjubah, aku melangsaikan segala hajat aku dengan gembiranya. Moga Allah merahmati aku dan kekawan ku semua. you all sporting la sebab datang. kecuali iszaid. ish. Maharaja ni. aku dah ajak dan merayu pun masih resistant jugak. geram. thanks buat Fairuz yang sudi datang buat air walau sibuk ngan MSP dia, thanks buat Shah cula yang sudi menggoreng keropok keping yang habis sampai Padey SUlong tertanya tanya kopok mana amin?. thanks jugak yang sudi menyediakan kari ayam dan tomyam ayam serta bihun percuma. thanks buat semua la yang sudi datang. baroque, iqbal hafizi, noba, sadiq dan bla bla bla................ hua hua.

malam ni kena kemas rumah ni. sepah sangat ni. ah. penat. sekian wassalam


( gambar hiasan : adik bongsuku dan 2 anak sedara)


aku yang sentiasa berada di manipal
india

4 comments:

Werdah said...

salam dramin,

semoga jadi ulul albab.. insyaAllah, jika ada kemahuan di situ ada jalan.. Allah memberi kpd org yg berusaha..

aku dr amin said...

syukran werdah. moga Allah bukakan jalan buat kita semua

ShahRezaL said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Faiz Nadzam said...

salam abg amin. i'm ur junior the 25. mohon tunjuk ajar. *linking ur blog