untukmu permataku

Nama saya : Dr Amin Ismail (A.I.): Pegawai Perubatan UD41, Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan :)

MBBS (Melaka Manipal Medical College, Manipal University)

saya seorang doktor yang sentiasa mahu ceria

Followers

Monday, October 12, 2009

Tahniah buat BN

nak tak nak hari ini kita semua kena mengucapkan tahniah yang amat sangat buat Barisan Nasional yang baru sahaja memenangi pilihan raya Bagan Pinang atas kemenanga pertama calon rasuah, isa samad selepas lebih 8 kali kalah teruk ditangan Pakatan Rakyat. memang jelas kali ini rakyat Bagan Pinang langsung tidak kesah untuk memilih pemimpin yang kaki rasuh, pemimpin yang jelas telah ditolak oleh UMNO sendiri dari jawatan naib Presiden UMNO, pemimpin kitar semula.

walau apa pun rakyat dah buat keputusan. biarlah kali ini Umno bergembira bersama kuncu kuncunya. apa nak diheran memang dasar Umno penuh dengan rasuah dan politik wang. bak kata tok guru nik aziz, umno selaku parti nak kata parti melayu akhirnya akan hilang ditelan masa juga. sejauh mana mereka nak hidup dalam lingkup aspek perkauman selagi islam tidak menjadi teras perlembagan untuk didaulatkan.

marilah bersama PAS dan PR kembali bermuhasabah. walau apa pun alasannya , inilah masanya untuk kita kembali menilai. mungkin satu kekalahan itu mampu membangkitkan PR dari tidur lena atas kejayaan selama ini sebelum bermulanya pilihanraya ke 13 nanti. jgn biarkan dan wujudkan apa apa kontroversi atau persengketaan pendapat terbuka sesama ahli PR terutama berkaitan perjalanan kerajaan PR.

semoga segala usaha kita selama ini dimakbuklan ilahi.

PAS for All

dramin
manipal
india

5 comments:

Anonymous said...

hai kenapalah lancang sangat berkata2..

run^nia in wonderland said...

berparti hak individu...
suara rakyat, itu la yang di nama kan demokrasi ^_^

tapi betul lah amin, sangat open la pulak =p

aku dr amin said...

betul tu. demokrasi hak individu

Anonymous said...

Salam,

Teruskan perjuanganmu.. semoga Allah memberi kemenangan jua suatau hari nanti.. Amiin

aku dr amin said...

terima kasih wahai manusia di sebalik tabir. Insya ALLAH