untukmu permataku

Nama saya : Dr Amin Ismail (A.I.):

Pegawai Perubatan UD44, Jabatan Perbidanan dan sakit puan Hospital Raja Perempuan Zainab II Kota Bharu Kelantan

Pegawai Perubatan UD41, Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan :)

MBBS (Melaka Manipal Medical College, Manipal University)

saya seorang doktor yang sentiasa mahu ceria

Followers

Sunday, August 2, 2009

charlie capline dan manusia botak

hari ini ada lebih kurang seminggu lagi untuk blog 2 bermula daan bermakna lebih kurang tiga minggu sahaja untuk aku terbang pulang ke tanah air



hari ini juga aku dapat seorang teman baru.
nape aku pilih dia sebagai teman baru aku??
emm. ntah lah maybe sebab nostalgia dia ni yang pernah bergelar raja lawak.
tu pun kalau korang pernah tengok dia yang payah nak bercakap ni
dalam skrin hitam putih
bila aku rasa gelabah dan tension sorang sorang
aku ambik dia ni aku tampar2 muka dia
sampai la aku terasa lawak bodoh dia tue
nak tau ke sape kawan aku tu?

emm mana gambar dia ni?
ni ha..........................





aku pun sebenarnya dah bertukar watak jugak
dari manusia berambut dah bergelar botak
ni semua gara gara aku yang suka sangat tarik rambut sendiri bila aku tengah stadi
pastu mula gelabah
hahaha


apa aku buat hari ni
aku pergi kedai gunting rambut
dalam kul 10
aku cakap
" bos, cut my hair to no 1"
dia macam tak percaya aje.
" no 1 bos?". dia tanya aku balik. 3 kali dia tanya aku takut aku tersilap cakap
" aha no 1 boss". aku bos , dia pun bos. haha.
pastu habis je shaving rambut, dia tanya aku nak
" head massage bos?"
" aku cakap wokey bos". berhead massage la aku plak.
pastu tak habis lagi nie
" bos face massage how? u wan r?"
" wokey". aku tambah lagi.
" stim bos? your face full hole boss"
cis tempe ni. nak makan duit aku ke
" aku pun ok bos. make stim on my face"
habis berstim muka aku. panas sungguh stim tue
" bos, u want facial? maskara?"
" wokey wokey, give me maskara"
bermaskara la muka aku. hampir sejam setengah aku stuck bermaskara muka.
habis la 250 rupee aku
pastu aku blah g SAIBA kat tiger circle
makan apa : chinese stim rice ngan half chicken tandoori

balik je jumpa la mamat tue kawan aku yang bernama charlie chaplin. kitorang berjanji nak berkawan
so aku bawa la dia balik rumah
sebelum tue dia ada bagi aku kad : wish selamat menduduki xm
mana kad tue yer??
ooo. ni ha diasorry la. bilik aku memang bersepah time time gini


by the way gud luck semua
usaha terbaik before balik malaysia
selamat pulang ke tanah aiar
selamat BERPUASA RAMADHAN AL MUBARAK
SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

dari aku yang sedia maklum bernama
dramin

4 comments:

wani said...

amin, huduh benor mung botak gitu.. huhuhu

aku dr amin said...

manusia tak mengerti akan apa yang berlaku, biarkan ianya tetap dihati

wani said...

uh uh... terase ke? sori.. gurau2 aje

azliani ismail said...

ingat ssal gapo la sblm baca..
sejak bila dah pndai p saloon ni??
hahahah
all da best!!