untukmu permataku

Nama saya : Dr Amin Ismail (A.I.):

Pegawai Perubatan UD44, Jabatan Perbidanan dan sakit puan Hospital Raja Perempuan Zainab II Kota Bharu Kelantan

Pegawai Perubatan UD41, Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan :)

MBBS (Melaka Manipal Medical College, Manipal University)

saya seorang doktor yang sentiasa mahu ceria

Followers

Thursday, May 7, 2009

suatu ungkapan






dah lama ni



rasanya dah lama aku menyepi dari meng edirtkan blog aku ni. agak la sibuk minggu ni dari pbl microbiology yg ntah apa apa, test microb, test pharmac and then aku masih belum mencari lagi student mentor projek punya topik. to my group member, im really sorry la andai as a leader, i tak sempat nak planning apa apa. i really sibuk and cionfuse minggu ni lepas balik dari bangalore ( konvensyen). RASANYA I MEMANG ADA BANYAK SGT KERJA YANG I PERLU SELESAIKAN. . haha.



_______________________________________________________



kpp manggalore



boleh la aku ktakan ianya suatu yang cukup memberi suatu erti buat aku. dari situ aku dapat lebarkan lagi kenalan aku ke seluruh pelosok india. maklumlah perwakilan pelajar dari all 22 kolej di india datang berkumpul di bangalore. so aku dapat contact baru, senang skit kerja aku as ajk perhubungan iya. aha bab iya dan bangalore ni memang itu satu tujuan aku nak mengeratkan lagi antara iya manipal san sahabat sekitarnya. ini semua politik ni. malasla nak cerita disini. by the way 3 hari aku kat bangalore, apa aku buat yer?



program itu actually prgram kepimpinan pelajar dan bersama penubuhan persatuan pelajar malaysia seluruh india. aku sempat menyaksikan pemilihan dilakukan. ianya suatu yang cukup berprestij memandangkan for the first time konvensyen ini diadakan





studi



emmmm. blok exam agaknya dah dekat sangat , maybe around one month from now. watever kerja dah agak n=banyak dan sibuk la jugak. dah, memang sibuk sungguh sebenarnya. aku aja yang ntah apa apa. haha. \



politik



aku memang agak minat bab ppolitik ni. kalau melayari harakah dan suara keadilan memang berjam jjam. tapi tak lupa jugak untuk aku servey utusan dan the star. kira ambik jalan tengah. cerita terbaru bab kekecohan melanda persidangan dun di perak. bayangkan ada 2 mb, 2 speaker dan 2 persidangan yang dinamakan persidangan bawah pokok by pakatan rakyat dan persidangan bawah siling by barisan nasional. politik yang berlaku diperak sebenarnya memang mendebarkan . so baik sesapa yang minat nak ikut perkembangan baca aja news online. dan buatlah komen sendiri



motivasi



suatu andaian dalam hidup kita ini umpama kita bermain denagn sebuah mimpi. samada kita mimpikan suatu yang baik atau buruk hanya kita yang mampu merasainya. oleh itu tenanglah dalam perjalanan ini. mohonlah keredhaan dari allah agar segala yang kita lakukan akan diberkatinya..........................



aku yang bernama dr amin

No comments: