untukmu permataku

Nama saya : Dr Amin Ismail (A.I.):

Pegawai Perubatan UD44, Jabatan Perbidanan dan sakit puan Hospital Raja Perempuan Zainab II Kota Bharu Kelantan

Pegawai Perubatan UD41, Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan :)

MBBS (Melaka Manipal Medical College, Manipal University)

saya seorang doktor yang sentiasa mahu ceria

Followers

Wednesday, April 29, 2009

stadi ke tak nak stadi

ish ish membazir masa sungguh. tak ingta aku pesan allah bhw demi masa yang sungguh berharga itu. tengok la berjam jam aku bazirkan masa. semalam kata nak tdo kejap. tengok farasya duk tengok movie, aku tido atas katil dia . kata nak tido setengah jam ajah. ambik ko tido sampai kul 1.30 pagi. biasala aku ni ulat sepertiga malam. paling tak wajib aku bangun.

aku g mandi , buka internet bukak buku mirob, kata nak stadi, dah bukak internet tu layar harakahdaily, layan utusan, pruup tido balik. bangun pagi n i kata nak sadi lagi. bukak buku mirob, edit blog aku ni plak, pastu chat ngn razi kat amerika. tengok jam dah pukul 12 tengah hari

so bila la nak stat stadi macam ni. malam ni nak g banggalore plak. aisemen.
ni la org kata betapa kalu tak pandai nak hargai masa. sunnguh masa tu ukup bermakna. so pandai pandailah menghargainya wahai manusia bergelar dr mohd amin bin ismail............
jom stadi plak. buku mirob tu dah lama melambai lambai tue. cian dia

No comments: