untukmu permataku

Nama saya : Dr Amin Ismail (A.I.):

Pegawai Perubatan UD44, Jabatan Perbidanan dan sakit puan Hospital Raja Perempuan Zainab II Kota Bharu Kelantan

Pegawai Perubatan UD41, Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan :)

MBBS (Melaka Manipal Medical College, Manipal University)

saya seorang doktor yang sentiasa mahu ceria

Followers

Tuesday, April 28, 2009

hari yang ukup memenatkan

agak lama sudah aku ni tak menulis blog aku ni. rasanyala. ntah la. nak kata malas maybe, sibuk pun rasanya sudah mula sibuk. tadi baru aku habis presentation pbl pharmacology " anti malarial drug". agak letih sgt bayngkan dari pukul 10.30 sampai 1. 30. dahla tak sempat nak lunch pastu terus kelas dari kul 2 sampai 3.30. pastu aku terus pulak g tengok otopsy. balik pukul 5. aku hanya lunch pada pukul 5.30. maybe macam ni la suatu hari nanti. mampukah aku ya allah

baru aku terasa, tapi kadang kadang dalam kita mengejar suatu yang ada diatas dunia ini aku sentiasa berdoa agar aku tidak sesekali leka dengan panggilan allah terhadapku. moga allah melindungi aku selamanya.

minggu depan agaknya lagila sibuk . aku stat cuti hari khamis sampai ahad. pastu isnin test mirob, rabu test pharma. ingat nak studi la time cuti tu, tapi aku kena ke banggalore plak selama 3 hari sempena " konvensyen pelajr malaysia seluruh india" yang julung kali diadakan. adus. takpa janji aku dapat satu pengalaman yang cukup berguna. insya allah aku tidak akan sesekali persiakan segala peluang yang ada terpampang didepan mata ini.

bak kata pepatah sambil menyelam minum aiar, baru kita tahu manis ke masin ke air itu, tap make sure kita tidak akan lemas.....

aku yang bernama dr amin bin ismail. banggalah wahai ayah namamu ku terus sematkan didadaku....

1 comment:

azliani ismail said...

ayah n ma sentiasa berbangga dengan anak-ank mereka..chayok2!!!!