untukmu permataku

Nama saya : Dr Amin Ismail (A.I.):

Pegawai Perubatan UD44, Jabatan Perbidanan dan sakit puan Hospital Raja Perempuan Zainab II Kota Bharu Kelantan

Pegawai Perubatan UD41, Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan :)

MBBS (Melaka Manipal Medical College, Manipal University)

saya seorang doktor yang sentiasa mahu ceria

Followers

Thursday, December 24, 2020

Part 2 MRCOG

Adakah aku sudah membesar? Adakah aku sudah cukup matang? Patutkah aku menunggu lagi? 

Cabaran hidup. Hahaha. Aku takut sebenarnya untuk melangkah. Aku sangsi sebenarnya untuk merangkak. 

Tapi aku tidak mahu terus menunggu. Oh Tuhan. Perjuangan itu jauh. Perjuangan itu sukar. Aku pernah merasa dukacita kalah perjuangan. Aku pernah menangis melihat kekecewaan.

Dalam hidup ini mana ada kegembiraan tanpa tangisan . Dalam hidup ini mana ada kebahagiaan tanpa kekecewaan. 

Izinkan aku terus mencoret disini. Inilah tempat aku menangis tatkala manusia lain gembira.

Izinkan aku wahai diri

No comments: