untukmu permataku

Nama saya : Dr Amin Ismail (A.I.):

Pegawai Perubatan UD44, Jabatan Perbidanan dan sakit puan Hospital Raja Perempuan Zainab II Kota Bharu Kelantan

Pegawai Perubatan UD41, Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan :)

MBBS (Melaka Manipal Medical College, Manipal University)

saya seorang doktor yang sentiasa mahu ceria

Followers

Monday, October 14, 2013

Terima kasih buat teman teman pelawat

Alhamdulillah, sudah hampir 4 tahun rasanya saya menulis di sini. Sepanjang tahun tahun ini, banyak suka dan duka yang saya lalui.

Tterima kasih buat saudara saudari pengunjung blog aku budak medik. Bersempena dengan Hari mulia Hari Raya Aidil Adha, saya mengucapkan selamat menyambut hari raya qurban semoga hari yang mulia ini menjadi pendorong kita untuk setahun yang akan dating.

Buat masa sekarang, blog ini mempunyai 300 followers, 34 followers di networkedBlogs. Purata pengunjung sehari bagi blog ini adalah sebanyak 150 pageviews sehari. Pageviews bagi blog ini semasa bulan 9 adalah sebanyak 3951 bersamaan dengan 131.7 pageviews/ hari manakala semenjak blog ini ditubuhkan, ianya telah dikunjungi seramai 100,050 pengunjung.

Post yang paling popular dikunjungi adalah post bertajuk " Prof Dr Muhaya Muhammad" iaitu sebanyak 15146 pengunjung diikuti dengan post bertajuk  "gaji seorang doktor" yang menerima  11357 pengunjung.

Komen yang paling banyak bagi satu post adalah sebanyak 43 komen bagi post yang bertajuk " Surat terbuka buat adik adik semua: Surat terbuka buat adik adik semua; seronok ke nak jadi doctor?

Sejak ditubuhkan, sebanyak 326 posts telah dibuat diblog ini dan sebanyak 369 komen telah disiarkan disini.

Semoga saya terus istikhamah menulis di blog ini.

Terima kasih buat teman teman semua. :)

2 comments:

Dr.Laila said...

Dont stop inspiring me. Keep on blogging n posting pics related with medic. Pray for my success. Tq n goodluck Dr.! Doctor for ummah! InsyaAllah.

aku dr amin said...

Insya Allah moga saya akan terus istiqamah menulis. ;)