untukmu permataku

Nama saya : Dr Amin Ismail (A.I.):

Pegawai Perubatan UD44, Jabatan Perbidanan dan sakit puan Hospital Raja Perempuan Zainab II Kota Bharu Kelantan

Pegawai Perubatan UD41, Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan :)

MBBS (Melaka Manipal Medical College, Manipal University)

saya seorang doktor yang sentiasa mahu ceria

Followers

Tuesday, April 10, 2012

Saya dah melanggan majalah inspirasi kejayaan (IK)

Saya.nak.jadi.macam.ni.ok.ke?
Alhamdulillah seronok rasanya dapat mula melanggan majalah terbitan jutawan internet Si Irfan . Menang bagi saya beliau merupakan seorang yang hebat, dan kehebatan itu ters erlah lagi bi lamana beliau tidak kekok untuk ber kongsi kejayaannya dengan orang lain. Untuk mereka yang ingin melanggan majalah IK, ada caranya.. Boleh melanggan melalui internet je. Mudah.Klik.disini.


jadikanlah.mereka.yang.telah.maju.idola.kita

No comments: