untukmu permataku

Nama saya : Dr Amin Ismail (A.I.):

Pegawai Perubatan UD44, Jabatan Perbidanan dan sakit puan Hospital Raja Perempuan Zainab II Kota Bharu Kelantan

Pegawai Perubatan UD41, Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan :)

MBBS (Melaka Manipal Medical College, Manipal University)

saya seorang doktor yang sentiasa mahu ceria

Followers

Saturday, February 20, 2010

labbaika ya misr



( merenung jauh masa hadapan) ececece

malam ini insya Allah bermulalah pengembaraanku ke bumi anbiak , bumi para nabi dan rasul. insya allah selama aku berada di bumi egypt aku akan kumpulkan gambar2 dan pengalaman hidup sepanjang hampir 2 minggu aku disana. aku dijangka akan berada di Alex, mansurah, ain syam, sinai dan beberapa tempat lagi. hari ini juga sempurnalah final exam 2nd year aku. andai ada rezeka melompatlah ke tahun tiga. segalanya terserah pada takdir Ilahi. inysa Allah. caiyoks dramin

aku yang masih bernama
dramin

3 comments:

azliani ismail said...

ahlan wasahlan ila misr..

Melatidaisy said...

salam..

aiwah..selamat bermusafir ..
semoga dalam rahmat Allah selalu..

aku dr amin said...

insya Allah