untukmu permataku

Nama saya : Dr Amin Ismail (A.I.):

Pegawai Perubatan UD44, Jabatan Perbidanan dan sakit puan Hospital Raja Perempuan Zainab II Kota Bharu Kelantan

Pegawai Perubatan UD41, Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan :)

MBBS (Melaka Manipal Medical College, Manipal University)

saya seorang doktor yang sentiasa mahu ceria

Followers

Friday, July 10, 2009

anak sedara ke 9

dalam senyap senyap rupanya ana dapat anak sedara baru yang ke 9. banyak sgt benda yang berlaku akhir akhir ini membuatkan ana rasa sedikit sedih dengan diri ana sendiri. kekadang ana hanya manusia yang lemah. tak terdaya nak uruskan diri ini.

Ya Allah. tapi dalam keadaan itu dapat juga berita yang menggembirakan. satunya ana akan bertemu mata dengan adik kesayangan ana yang tengah belajar di ain syam university, cairo raya nie. sempatla berjumpa di kelantan rumah bonda tercinta.wahai adikku yang comel, puteri ayah dan bonda, abang rindu sangat kat adik. rasanya hampir 3 tahun dah kita tak berjumpa. cayang adik.

yang kedua ana dapat anak sedara lelaki yang baru. adus ayah dapat cucu baru. moga dia bakal menjadi penyeri abi dan umminya. hazim pasti gembira dapat teman baru.

"Alhamdulillah... Adik Hazim telah selamat lahir pada 6hb Julai 2009 jam 12:44 tghari di Hospital Mukah, Sarawak. Berat semasa dilahirkan 3.07kg. Moga2 bakal menjadi pejuang yang menegakkan agama allah". dipetik dari blog abang joe.

bertambahlah lagi keluargaku. gembiranyaaaaaa.

mana foto dia. ni la baby yang cute tue

ana tertanya juga ada mirip Pakcik Amin ke? ni nak jadi doktor cam pakcik amin jugak ke? tak yah la yer. jadi ustaz cam abi
apapun nanti jumpa pakcik amin time raya. banyak duit raya nak bagi nie. adik ada 3 lagi, anak sedara 9. emmmm berapa rupie nak bagi sorang nie??? kang takda duit dah.

3 comments:

run^nia in wonderland said...

omedeto...tahniah dapat anak sedare baru...^_^
nnt balik raya jgn lupa bawak duit raye lebih...hehehe

aku dr amin said...

ahaks ahaks. sudah tentu tu. thanks for the wish ain

run^nia in wonderland said...

ain pun bakal mendapat anak saudara baru syawal nie...insyaAllah...
hehe...x sabar dah nak balik msia ^_^