untukmu permataku

Nama saya : Dr Amin Ismail (A.I.):

Pegawai Perubatan UD44, Jabatan Perbidanan dan sakit puan Hospital Raja Perempuan Zainab II Kota Bharu Kelantan

Pegawai Perubatan UD41, Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan :)

MBBS (Melaka Manipal Medical College, Manipal University)

saya seorang doktor yang sentiasa mahu ceria

Followers

Wednesday, April 1, 2009

alahai internet

mengeluh sakan aku ni. yelah bukannye tak nak edit blog kesayangan aku ni tapi internet ni . problem la. janji awal bulan dapat pastu esok lusa plak. nantilah aku nak buat pengalaman aku melawat anatomy museum dan pathology museum plak. pastu pengalaman g tempat jual ikan kat udupi tue. haha. menarik tau. emm. stady dah stat bertimbun dah. walau ada gak tak paham. janji ada progres. nak jadi dr ni tu la kena ada semangt. kalau tak hampeh jauh kena tinggal ngan orang. untuk member aku hanafi kat aussie, aku rindu sangat ko rumate lamaku

1 comment:

thepretender said...

owh..
dats so shweetttt amiinnnn :)

meh aa dtg sydney!!