untukmu permataku

Nama saya : Dr Amin Ismail (A.I.):

Pegawai Perubatan UD44, Jabatan Perbidanan dan sakit puan Hospital Raja Perempuan Zainab II Kota Bharu Kelantan

Pegawai Perubatan UD41, Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan :)

MBBS (Melaka Manipal Medical College, Manipal University)

saya seorang doktor yang sentiasa mahu ceria

Followers

Thursday, March 19, 2009

mahalnya barang sekarang ni

adus. mahal sungguh barang sekarang ni. ari ni time ni pukul 8.39 minit pagi. aku kat kfc klia sarapan nak naik flight balik india. terkejut beruk la aku tengok x meal kegemaran aku rupanya dari 9 ringgit lebih naik 14 ringgit. puih bahanam kemelesetan ekonomi la ni. what the hal, aku pagi ni tak makan xmeal la coz pg dia sedia breakfast jer. tak pela. gamatnya setahun setengah lagi la nak merasai x meal. ntah ada lagi tok time tue. by the way jap lagi kul 9 check in naik flight jet airway

No comments: