untukmu permataku

Nama saya : Dr Amin Ismail (A.I.):

Pegawai Perubatan UD44, Jabatan Perbidanan dan sakit puan Hospital Raja Perempuan Zainab II Kota Bharu Kelantan

Pegawai Perubatan UD41, Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan :)

MBBS (Melaka Manipal Medical College, Manipal University)

saya seorang doktor yang sentiasa mahu ceria

Followers

Wednesday, November 10, 2021

Medex 2022

Lama saya biarkan blog ini bersarang. Saya biarkan ia kosong seperti kosongnya hati saya. Resah dan gelisah melanda jiwa. 

Saya beritahu kawan. Lelaki ini 2 sahaja keresahan yang sangat menyentuh hatinya. Pertama, dalam bercinta dan mencari jodoh. Kedua, dalam mengejar cita cita. 

Saya ada part 1 MRCOG yang diambil pada 2017. Saya berijtihad.

Kali ini saya berijtihad lagi. Saya lupakan MRCOG. Saya mahu masuk master progran. Saya akan laluinya sekali lagi. 

Aku akan mendaftar medex 2022 bulan 4 ini. Doakan kejayaan aku. 

Adakah aku buat keputusan yang tepat? Mungkin tidak buat orang lain, tapi insya allah terbaik buat diriku. 


No comments: