untukmu permataku

Nama saya : Dr Amin Ismail (A.I.):

Pegawai Perubatan UD44, Jabatan Perbidanan dan sakit puan Hospital Raja Perempuan Zainab II Kota Bharu Kelantan

Pegawai Perubatan UD41, Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan :)

MBBS (Melaka Manipal Medical College, Manipal University)

saya seorang doktor yang sentiasa mahu ceria

Followers

Sunday, August 16, 2015

Kenapa mahu menjadi doktor

saya bertanya diri sendiri
saya bertanya rakan houseman saya
saya bertanya senior saya
saya bertanya medical students

mereka kemudia bertanya saya
saya jawab saya juga tidak tahu!!

kemudian seorang memberitahu saya sesuatu

dan

Saya sudah berjumpa jawapannya

kerana

"BECAUSE YOU CAN!!"

2 comments:

Anonymous said...

Hello , nak tanya untuk jadi doktor memang require sc tulen ? Sy aliran sc pertanian . Subject yg sy ambil bio kimia n admath tp tiada fizik memmang x boleh ambil fizik . Kawan2 ckp boleh jd doktor tp sy x prcaya . Boleh kah jadi doktor even tiada fizik? Tp ada subject2 sc yg lain?

aku dr amin said...

Boleh. Try apply. Fizik for engineeeing