untukmu permataku

Nama saya : Dr Amin Ismail (A.I.):

Pegawai Perubatan UD44, Jabatan Perbidanan dan sakit puan Hospital Raja Perempuan Zainab II Kota Bharu Kelantan

Pegawai Perubatan UD41, Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan :)

MBBS (Melaka Manipal Medical College, Manipal University)

saya seorang doktor yang sentiasa mahu ceria

Followers

Thursday, September 20, 2012

P2S1

Alhadulillah sangat sangat. Rakan rakan yang baru je lepas exam P2S1 ramai yang berjaya. Kita merancang dengan cita cita. Pada yang kurang berjaya, dengarlah luahan ini, Allah juga merancang dengan cintaNya. Nak sedih sikit sikit boleh. tapi cepat cepat ambil semangat baru. Insya Allah Dia lebih mengetahui diri kita jauh dari kita sendiri.

Kejayaan anda merupakan  inspirasi buat kami. Insya ALlah, officially sudah masuk semester 8, P2S1 lagi 5 bulan lebih je. Tapi ilmu langsung macam tak ada jer. :( Kena kuatkan semangat dan tabah untuk masa masa yang tinggal.

Kegagalan anda merupakan cabaran bagi kami. Sudah biasakan buat pejuang. Kalau tidak terkorban, bukan namanya seorang pejuang. Samada syahid ataupun menang.

Saya  memang dah buat plan untuk satu projek mega " PROJEK P2S1" namanya. Yang penting, tuntutla ilmu ikhlas kerana Allah. Jadikan ilmu itu sebagai satu jihad kubra.

Lulus P2S1, semua benda lain akan menjadi mudah. P2S1 adalah jihad kubra saya.

Insya Allah ^__^. Perlu bersiap ke hospital. Nak kena ambil satu case orthopedik pagi nie. Kena present case selepas 3 bulan tak sentuh pesakit.  Dipermudahkan :)

No comments: