untukmu permataku

Nama saya : Dr Amin Ismail (A.I.): Pegawai Perubatan UD41, Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan :)

MBBS (Melaka Manipal Medical College, Manipal University)

saya seorang doktor yang sentiasa mahu ceria

Followers

Monday, June 25, 2012

Dr Uterus

Uterus
soalan cepu emas; teka siapa yang paling memahami masalah orang perempuan?

A JAWAB : suami dia. salahla.

B jawab emak dia. kikiki, salah jugak.

C jawab: mesti ko nak kata boyfriend dia. wah! mana kau tahu, tapi salah jugak.

D jawab: diri dia sendiri la. wakakaka, aku jawab. ni lagi salah bro. perempuan mana tahu masalah diorang. kalau ada masalah je mengamuk tak tentu pasal..

semua bengang dan tak puas hati. ko jangan nak kutuk orang perempuan. dah tu apa jawapan dia.

ehem ehem, jawapan dia adalah orang yang paling memahami masalah orang perempuan ada kat Muar Hospital. nama glamour dia DR UTERUS la. ^__^



p/s seorang Dr pakar OnG dihospital Pakar Muar namanya Dr Rahim. saya pun tidak faham asalnya kenapa Beliau dipaggil Dr Uterus. mulanya saya ingat kerana beiau seorang dr ONg. Rupanya ada kaitan dengan nama beiau. Rahim dalam bahasa perubatan dipanggil Uterus iaitu tempat peranakan perempuan.

No comments: