untukmu permataku

Nama saya : Dr Amin Ismail (A.I.):

Pegawai Perubatan UD44, Jabatan Perbidanan dan sakit puan Hospital Raja Perempuan Zainab II Kota Bharu Kelantan

Pegawai Perubatan UD41, Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan :)

MBBS (Melaka Manipal Medical College, Manipal University)

saya seorang doktor yang sentiasa mahu ceria

Followers

Sunday, June 17, 2012

diari Amin ^^

sudah hampr 4 bulan saya berada di taun 4 . masa cepat berlalu. dalam 4 bulan ini, posting surgery dah lepas, posting peadiatric pun dah lepas. Alhamdulillah allah ppermudahkan, walau kadang kadang hati terasa semput dan sempit. Benarlah manusia langsung tiada kekuatan bila berhadapan dengan kuasa Allah.

sekarang dah 2 minggu posting ong. lagi 2 minggu sebelum tamat OnG. iNSYA Allah moga najah sokmo. Terasa minat OnG. Memang setakat ni hati terarah pada pakar sakit puan je. Adakah ini petanda jelas?? tapi ramai yang membangkang termasuklah si dia. ^___^ . takpelah lagipun perjalanan masih panjang. Kena lulus p2s1 dulu. Inilah cabaran paing besar setakat ini. peperiksaan yang menguji kompetensi diri. Insya Allah moga ada jalan ke arah kejayaan.

selepas ini, subjek community medicine pula. rileks sedikit la, lebih lebih lagi dalam bulan ramadhan. bolehlah gunakan masa yang ada untuk  ke masjid berterawih nanti, tak ada perkara untk dirisaukan. ^___^

moga hati hati kita selalu tidak lalai dengn perkara sia sia. oh. sekarang saya ada minat baru, beraerobik. hahaha. mula mula memang malu nak berjoget aerobik. lama lama dah biasa. jomla menyihatkan badan denan aerobik. kalau yang ka melaka ni ada masa lapang petang petang, boleh jumpa di padang hoki serindit. nampak je motor suzuki shogun axelo biru tula motor saya.

@__@

No comments: