untukmu permataku

Nama saya : Dr Amin Ismail (A.I.):

Pegawai Perubatan UD44, Jabatan Perbidanan dan sakit puan Hospital Raja Perempuan Zainab II Kota Bharu Kelantan

Pegawai Perubatan UD41, Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan :)

MBBS (Melaka Manipal Medical College, Manipal University)

saya seorang doktor yang sentiasa mahu ceria

Followers

Sunday, February 20, 2011

bob lokman

terkejut tatkala mengikuti kisah abang bob lokman. siapa tidak kenal beliau. saya kasi link cukuplah untuk perkongsian kita bersama >_< 



dan ini laman blog beliau klik disini http://boblokman.blogspot.com/ moga Abang Bob akan terus istiqamah dalam perjalanan seterusnya. I love U abg Bob

4 comments:

Anonymous said...

boleh add dy kat fb gak...cari la kat friend list aku huhu...

doakan microb n forensik aku min!

=)

aku dr amin said...

dah add dia dah Mantap. :) ok. gud luck microb dan forensic yer. >_< selepas kesusahan akan datang kemanisan. manisnya Madu bak kata Al Arqam

Unknown said...

salam dr amin.
saya pon br baca blog dia..betolla..dr sendr pon rasa terinsaf..kadang2 kte slalu ja terlupa bahwa ap tujuan kte ni hdop..terutamanya saya..tq ntk entry ni harap2 sama2 dapat pergtn ^^

aku dr amin said...

yer shahira. moga sama sama kita dapat manfaatnya :)