untukmu permataku

Nama saya : Dr Amin Ismail (A.I.): Pegawai Perubatan UD41, Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan :)

MBBS (Melaka Manipal Medical College, Manipal University)

saya seorang doktor yang sentiasa mahu ceria

Followers

Wednesday, August 19, 2009

ramadhan yang menjelma

sedar tak sedar Ramadhan dah pun menghampiri kita.
ini mungkin sahaja ramadhan yang terakhir bagi dariku
manala tahu andai Dia ingin menarik aku jauh dari
dunia yang serba hina ini
sedar tak sedar aku dah habis blok 2
banyak yang aku kena ubah sejak aku msuk 2nd year ni
tadi dalam kul 5.30 petang aku borak ngan sarah Aziz kat fudcourt
aku minta pandangan dan nasihat dia
pasni blog 3 aku memang nak target distinction macam 1st yer dulu
aku dapat distinct semua
haha. usaha lagi
bak kata ayah jatuh bangun semua lumrah hidup kita
mengapa perlu rasa sebak dan hina disisi manusia
kerana kita semua makhluk disis Allah
yang epnting bak kata seorang kawan
mungkin cara kita belajar tak betul
sebab tue macam nie dan macam tu
kata sorang kawan lagi
kita akan dapat andai kit betul2 nak
so azamkan niat baru sempena ramadhan ni
apa sahaja yang terjadi sudah Allah tetapkan
kita terus je usaha
kalu kena ubah cara
ubah lah cara
yang penting berani untuk berubah
kan gitu
yang lain serah pada siDIA.
insya Allah
sempena ramadhan ini akan terus menguatkan hati kiat orang yang yakin dengan Allah
OK LA Aku pun dah ngntuk ni
banyesok nak makan sarapan ngan adik aku yang nak balikm mesia tengah hari esok
aku balik 25 bulan ni
22 ingt nak gi Bangalore dulu nak melawat sahabat aku zharif yang belajar kat sana
kenal cuma 3 hari je time program MSA India tapi agak rapat kerana dia ni seorang yang agak mesra
bolehlah aku anggap junior aku
haha
to zharif sorryla aku nak lepak rumah ko 2 hari
nanti kita buka posa sesama
aku pun ingt nak gi jejalan shoping kat bandar
tengok apa yang menarik nak wak kelik mesia
camana aku travel nanti

22?8 bertolak ke bangalore
23?8 sampai 25 lepak bangalore
25?8 gerak flight ke cennai
transit jab pastu direct ke KLIA
dari KLIA gerak ke LCCT
ambik Air Asia direct ke lapangan terbang SUltan Ismail Kota Bharu
moga Allah makbulkan doaku dan selamatkan perjalanan pulang
ok lupa nak cakap
aku dah pindah rumah
nanti la aku buat cite laen pasal pindah rumah ni
dal lewat malam dah
ingat nak tido
tapi baru je abis makan mee goreng ni dan sekeping kek coklat
tadi ada besday piji dan shah cula
selamat hari lahirla buat korang berdua shah dan piji
sorang nak masuk 20 sorang lagi 21
aku emmm nak msuk 22 dah
semua dah besar panjang yer
bila nak kawin ni
adus duit tak cukup plak
simpan dulu. insya allah


aku yang menulis
dramin
22?
dapa

No comments: