untukmu permataku

Nama saya : Dr Amin Ismail (A.I.):

Pegawai Perubatan UD44, Jabatan Perbidanan dan sakit puan Hospital Raja Perempuan Zainab II Kota Bharu Kelantan

Pegawai Perubatan UD41, Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan :)

MBBS (Melaka Manipal Medical College, Manipal University)

saya seorang doktor yang sentiasa mahu ceria

Followers

Saturday, April 11, 2009

a journey to GOA







pada 10 dan 11 hrbln 4 2009 aku sempat menghabiskan 2 hari cuti aku di Goa. ia mungkin percutian yang agak pendek namun ianya cukup memberikan satu pengertian yang besar dalam hidup aku. pengalamn yang cukup berguna



kami memulakan perjalan dari stesen keretap udipi pada jam 1 pagi akibat tran delayed. pastu sampai di gia aropund jam 6 pagi. after check in dan solat subuh, tidur and then terus ke tepian pantai.






pengalaman yang paling aku tak dapat lupakan menaiki parasailing, banana boat. itulah ya allah kesyukuran yang tidak terhingga aku pada ilahi.



malam pulak dinner seafood kat tepi pantai. ya allah tersilap order half chicken tandoori. entah halal entah tak, aku bagi je kat joe cina suruh dia makan. muurlah jo ni open minded sikit. dia bagi aku half fish fry sebagai pertukaran.



kami balik hari sabtu dan sampai manipla petang.






Goa merupakan satu destinasi yang pantai yang sebenarnya cukup popular dikalangan pelancong asing terutama dari england, dan amerikaa untuk bersun bath. biasalah diorang ni tuhan dah bagi kaler putih nak jadi hitam. ntah apa apa.



kat sana kami juga berkonvoi skuter mengelilingi pekan pelancongan.



wat ever ia memang satu yang berguna untuk aku.



Go go Goa

No comments: