untukmu permataku

Nama saya : Dr Amin Ismail (A.I.):

Pegawai Perubatan UD44, Jabatan Perbidanan dan sakit puan Hospital Raja Perempuan Zainab II Kota Bharu Kelantan

Pegawai Perubatan UD41, Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan :)

MBBS (Melaka Manipal Medical College, Manipal University)

saya seorang doktor yang sentiasa mahu ceria

Followers

Saturday, March 21, 2009

aduh penatnya tapi pengalaman

hari ini aku dapat satu pengalaman berguna.mengembara seorang diri dari kl ke manipal india. walau agak takut akan perkara yang pelik mungkin terjadi kat tengah jalan maklumlah 1st tme. dari kl aku naik flight jet airway direct ke chennai. then transit 4 jam kat chennai. kemudian dari situ terus fly jet airway ke banggalore. then aku ambik cab bayar 900 rupee g bandar dia. dari bandar macam apa apa aku cari bas untuk ke manipal. mujurlah ada uncle tu yang sudi membanti. by the way itu satu pengembaraan yang cukup mencabarlah buat aku....
yang penting dah sampai manipal. rehat dulu sebelum berjuang

No comments: